Friday, July 16, 2010

Battlefield of Love

Sebermula lah al-kisah, ye aku yg buat dia rosak akhlak, ye aku punca segala prgduhan dlm hbungan ini. semakin hari, hbungan aku dgn dia semakin renggang =[ bila mmber aku nmpak dia je, smua bgtahu bhawa dia pegang hp je pdahal dia tak msg aku lngsung. setelah rmai yg brkata demikian, hati aku berkecai sehancurnya. sgt dan amat pedih hatiku ini. bila aku bgtahu dia tntang hati aku yg sdg brperang ini, dia lafazkan ayat yg aku selalu dgr apabila kami bergduh : u fkir hati u je kan, hati i? astaghfirullah.. dia benci sgt ke kt aku? hati aku brniat nak luahkan kt dia shaja. kt sape je yg aku boleh luahkan perasaan sbenar aku slain dia? dkat "mmbe/kakak ksygan" aku ke? oh tidak, aku sudah tidak mcm itu lagi stelah dia memarahiku kerana melibatkan org lain dlm hbungan ini. tetapi bila aku luahkan kt dia & cuba untuk selamatkan hbungan ini, dia seolah-olah tidak kisah dan berputus asa. aku sudah buntu. aku tidak tahu siapa lagi yg boleh tolong aku dlm situasi terdesak ini. cuma Allah boleh selamatkan hbungan yg hampir runtuh ini. Ya Allah, aku berserah kpdmu, jika ada jodoh diantara kami, maka peliharakanlah hbungan ini dan jika sebaliknya, engkau lakukanlah apa jua kehendak engkau, sesungguhnya aku redha dgn takdir-MU. I'll stand and fight until the end of the day =]

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.